خاطرات کاغذی

اژد‌های راه‌آهن

خاطرات کاغذی

ببینید | داینا کوچولو‌ها

پنج موجود شبه دایناسور که هر کدام قابلیت‌های خاصی دارند، این موجودات از Diplodorianrex، سیاره خواهر زمین بودند. داستان توضیح می‌داد که هر اتفاقی برای یک سیاره رخ دهد، روی سیاره دیگر نیز تأثیر می‌گذارد.
کد خبر: ۱۴۶۸۰۸۸
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 6

داینا‌ها با موفقیت از سیاره خود دفاع کرده و یک سپر دفاعی محکم به دست آورده بودند. اما این منجر به این می‌شد که دشمنان دیپلیدوس، به رهبری سانتوس شیطانی، زمین را هدف قرار دهند تا سیاره خانه دیپلدوس را نابود کنند. با این تهدید، پنج دیپلدوس منتخب برای دفاع از این سیاره به زمین سفر کردند که نتیجه آن نجات خود آن‌ها بود. در زمین، آن‌ها با دو بچه به نام‌های پیتر و جوآن ملاقات کردند و با آن‌ها متحد شدند.

داینا حباب شبیه اسب آبی بود. او می‌توانست از دهان خود حباب تولید کند. حبابی که قادر به حمل انسان بود. داینای بنفش می‌توانست با استفاده از دندانه‌هایش هر چیزی را سوراخ کند، احتمالا یک هیترودنتوسوروس تکامل یافته بود. داینا قیچی، یک داینای زرد رنگ مانند پتروزارور که می‌توانست مانند یک قیچی اشیا را با استفاده از دهان خود برش دهد و احتمالا یک Pteranodon تکامل یافته بود. استاپلر، یک داینای آبی رنگ که از دهانش منگنه تولید می‌کرد.

او یک Triceratops تکامل یافته بود. داینای نارنجی رنگ، قادر بود نوار باریکی (چسب نواری) را از دهان خود تولید کند، برای ترمیم سوراخ‌ها یا بستن دشمنان و احتمالا یک استگوسوروس تکامل یافته بود.

«داینا کوچولوها» (با عنوان اصلی: Diplodo) محصول ۱۹۸۸ و مشترک فرانسه و ژاپن است که بر اساس بازی ژاپنی Pocket Zaurus از شرکت Bandai ساخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها